Új borturisztikai arculatot kaptak a hazai borrégiók

Hat hagyományos borrégió- hat friss üzenet.
“Az egységes magyar borkommunikáció indulását a Magyar Bor Személyesen márka megszületése fémjelezte. […]
Az ernyőmárka formájában megjelenő brand középpontjában továbbra is az alkotó személye áll, a borász és a borászat vízióját képviselő személyek, akik meghatározzák a készülő bort és annak stílusát.
Borvidékeink egyik legfőbb erénye a változatosság, ami a borfogyasztónak a választás szabadságát biztosítja, hogy mindenhol megtalálja saját, személyes kedvencét.
Végül, a márkaüzenet szerves része, a borvidékek személyes felkeresésének értéke a borok termőhelyen történő megismerésének páratlan élménye.
Ez az üzenetrendszer egészül most ki hat új arculattal, melyek hazánk hat hagyományos borrégióját ismertetik meg a nagyközönséggel, utazásra, felfedezésre invitálva.
A rövid jelmondatokban és a hozzájuk tartozó ikonokban egy-egy borrégió turisztikai vonzereje szerveződik egységbe a boros élményígéretekkel.
A Balaton esetében a Pezsgés, borok, vitorlák hűen tükrözi a tájegység egyedi hangulatát.
A Felső-Pannon régiónál a Hit, bor kultúra szóhármasban a térség borvidékeinek egy-egy markáns hívószava jelenik meg.
A Pannon régiónál a Völgyek, borok, napfény utal arra, hogy ez a mediterrán stílusú borok és érzések hazája.
A Duna régiónál az Ízek, borok, pincefalvak a hagyományos magyar ételek és a kuriózumnak számító pincefalvak vidékére utal.
A Tokaji borrégió esetében a Dűlők, borok, örökség a régió legismertebb, egyedi értékeit közvetíti.
A Felső-Magyarország régiónál a Hegyek, borok, történelem pedig a régió domborzati jellegzetességeit és legendákkal teli múltját eleveníti fel.
A háromszavas üzenetek végén, lezárásként az eredeti szlogenből ismerős mottó köszön vissza: „és te személyesen”. Ez utal arra, hogy az értékek akkor válnak élménnyé, amikor ezeket borvidéki utazásunk során személyesen is megtapasztaljuk. A hat borrégió mottója egy közös borturisztikai üzenetben olvad eggyé: Tájak, borok, legendák és Te személyesen.”
Forrás: bor.hu
Fotók: bor.hu
Az új borrégiós arculat bevezetéséről bővebben: https://www.youtube.com/watch?v=ruslO8X__LE